ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące realizacji zamówienia pn.
„Konserwacja techniczna i estetyczna drewnianego, złoconego i polichromowanego kościoła
parafialnego w Ulanowie”
- Informacje o Zamawiającym 1.Nazwa i adres Zamawiającego:
Parafia Rzymskokatolicka
pw. Św. Jana Chrzciciela i Św. Barbary w Ulanowie
ul. Kościelna 29
37-410 Ulanów
NIP: 6020007310
2.Kontakt z Zamawiającym
Kontakt telefoniczny z Zamawiającym możliwy jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00
Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Ks. Kazimierz Żyłka, nr tel (+48) 15 876 30 24,
kom: 696 247 567; e-mail: parafiaulanow@gmail.com
II. Tryb udzielenia zamówienia:
- Postępowanie nie podległa przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2023r.poz.1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamówienie jest realizowane przez Parafię Rzymskokatolicką pw. Św. Jana Chrzciciela i Św. Barbary w Ulanowie, w ramach umów zawartych z Województwem Podkarpackim.
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. „Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków”.
III. Istotne informacje na temat przedmiotu zamówienia:
- Zadanie jest III etapem prac konserwatorskich prowadzonych w kościele.
- Z uwagi na wysoki stopień trudności oraz fakt, że zadanie stanowi kontynuację działań podjętych w poprzednich latach, Zamawiający wymaga, aby Oferent dokonał wizji lokalnej obiektu, mającej na celu dokładne i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia, jak również rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na prawidłowe oszacowanie kosztów. Do oferty należy załączyć Zaświadczenie o odbyciu wizji lokalnej.
- Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej: 22.02.2024 r. o godz. 11:00 oraz 29.02.2024 r. o godz. 11:00. Na wizję lokalną należy przybyć z wypełnionym i wydrukowanym egzemplarzem Zaświadczenia, którego wzór zawarty jest w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.
- Prace konserwatorskie, których przedmiar przedstawiony został w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania, będą podzielone na etapy:
- Etap I: konserwacja techniczna polichromii sklepienia nawy głównej wraz z polichromią ściany tęczowej, ściany zachodniej nad chórem oraz polichromii ścian i stropów nawy bocznej północnej. Wykonanie badań historycznych.
- Etap II: konserwacja estetyczna polichromii sklepienia nawy głównej wraz z polichromią ściany tęczowej, ściany zachodniej nad chórem oraz polichromii ścian i stropów nawy bocznej północnej.
- Etap III: konserwacja techniczna i estetyczna polichromii ścian i stropów nawy bocznej południowej oraz ściany zachodniej pod chórem.
- Zakres przewidzianych czynności obejmuje:
Działania w obrębie całej nawy kościoła:
- sporządzenie inwentaryzacji opisowej i fotograficznej obiektu,
- dezynfekcja i dezynsekcja obiektu,
- przeprowadzenie kompleksowych badań stratygraficznych polichromii (wykonanie przekrojów poprzecznych, sond stratygraficznych) oraz badań technologicznych (identyfikacja spoiw i pigmentów).
Konserwacja polichromii na papierze:
- oczyszczenie powierzchni z kurzu i zanieczyszczeń,
- mechaniczne usunięcie przemalowań warstwy malarskiej,
- impregnacja strukturalna drewnianego podłoża z uprzednim usunięciem zdegradowanego drewna,
- uzupełnienie ubytków warstwy drewna z lokalnymi wstawkami drewnianymi oraz kitem z masy epoksydowej,
- impregnacja warstwy malarskiej Klucelem G w etanolu z dodatkiem Aspetiny M,
- wykonanie kompresów z ligniny celulozowej i destylowanej wody na całej powierzchni malowidła,
- podklejanie papieru do drewna tuż po zdjęciu kompresów z podłoża – należy zastosować klajster pszennym z dodatkiem Aseptiny M,
- mechaniczne oczyszczenie zardzewiałych gwoździ, impregnacja metalowych elementów penetrującym środkiem,
- podklejanie pierwotnych, znajdujących się pod papierem pasów lnianych klejem glutynowym,
- wklejenie nowych pasów stosując płótno lniane oraz klej glutynowy,
- uzupełnienie ubytków papieru papierem czerpanym, dociętym do kształtu ubytku i wklejonym na klajster pszenny,
- uzupełnienie ubytków warstwy zaprawy barwioną zaprawą kredowo-klejową,
- uzupełnienie ubytków warstwy malarskiej Klucelem G w etanolu 2% z pigmentami, wykorzystując podlawowanie, plamę scalającą oraz znak graficzny (kreskę).
Konserwacja polichromii olejnej na drewnie (lamperia):
- oczyszczenie powierzchni z kurzu i zanieczyszczeń gumami chlebowymi i syntetycznymi,
- usunięcie przemalowań warstwy malarskiej przy użyciu rozpuszczalników,
- impregnacja strukturalna drewnianego podłoża z uprzednim usunięciem zdegradowanego drewna,
- uzupełnienie ubytków warstwy drewna z lokalnymi wstawkami drewnianymi oraz kitem z masy epoksydowej,
- wklejenie pasów płótna lnianego w miejscach łączeń belek (w miejscach gdzie występowały pierwotnie),
- mechaniczne oczyszczenie zardzewiałych gwoździ, impregnacja metalowych elementów penetrującym środkiem,
- uzupełnienie ubytków warstwy zaprawy barwioną zaprawą kredowo-klejową,
- scalające uzupełnienie ubytków warstwy malarskiej,
- zawerniksowanie z wykorzystaniem żywicy syntetycznej, odpornej na starzenie (dobranej po wykonaniu prób).
- Pełna dokumentacja Projektu jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, podczas wizji lokalnej.
- Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór i miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający).
- W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu trzech egzemplarzy powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej, obejmującej część opisową, rysunkową i fotograficzną w wersji papierowej (wydruk) oraz jednej wersji elektronicznej w formacie „pdf”, (na nośniku CD lub DVD) w terminie do 3 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
- Realizacja prac winna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem technik zgodnych ze sztuką konserwatorską, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności danego rodzaju, w tym przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy.
- Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje również inne prace konieczne do jego wykonania, a nieujęte w zapytaniu lub załącznikach do niego, a które są niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.
- Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
- zabezpieczenia strefy prac z uwzględnieniem ciągłości udostępniania obiektu,
- zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej istniejącej infrastruktury technicznej, elementów zabytkowych oraz usunięcie wszelkich szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przywrócenie uszkodzonych elementów do stanu niepogorszonego sprzed dnia rozpoczęcia prac,
- przestrzegania przepisów BHP i ppoż,
- uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień dot. wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
- Termin realizacji zamówienia:
- Etap I i II: 31.12.2024 r.
- Etap III: 31.12.2025 r.
- Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z kilkoma lub jednym Oferentem, który/którzy złożył/złożyli najkorzystniejszą/najkorzystniejsze ofertę/oferty i spełnia/spełniają warunki udziału w postępowaniu.
IV. Warunki udziału w konkursie ofert:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
- Posiadają odpowiednie doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia:
- w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 1 zadanie o wartości przynajmniej 1 000 000,00 zł brutto, polegające na konserwacji malowideł ściennych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków,
W celu potwierdzenia spełnienia wyżej określonych warunków oferent powinien prawidłowo wypełnić formularz WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
- Dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
- Kierownikiem prac konserwatorskich – dyplomowanym konserwatorem dzieł sztuki, który ukończył studia wyższe z zakresu konserwacji dzieł sztuki, spełniającym wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zmianami) oraz który:
- posiada doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi przy konserwacji XIX-wiecznych malowideł ściennych w technice klejowej na papierze przyklejonym do drewnianych belek.
- Kierownikiem prac konserwatorskich – dyplomowanym konserwatorem dzieł sztuki, który ukończył studia wyższe z zakresu konserwacji dzieł sztuki, spełniającym wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zmianami) oraz który:
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Oferent powinien prawidłowo wypełnić WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
- Posiadają ważną i opłaconą polisę potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę przynajmniej 1 000 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku oferent powinien załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy.
- Nie podlegają wykluczeniu:
- na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
V. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. | Opis kryterium oceny | Znaczenie (pkt) |
1. | Cena (Pc) | 75 punktów |
2. | Doświadczenie Oferenta | 25 punktów |
Razem | 100 punktów |
- Sposób dokonywania oceny:
- Sposób oceny ofert kryterium „Cena”:
Pc= (Cbn/Cb)x60 punktów
Gdzie:
Pc – liczba punktów
Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
- Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Oferenta (pdo): w kryterium tym, sumarycznie punktowane będzie doświadczenie Oferenta, ujęte w prawidłowo wypełnionym formularzu WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2. Maksymalną ilość punków uzyska podmiot, który w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował prace konserwatorskie przy malowidłach ściennych w przynajmniej 10 obiektach wpisanych do rejestru zabytków:
- 1-2 obiekty – 1 pkt.
- 3-6 obiektów – 5 pkt.
- 7-9 obiektów – 15 pkt.
- 10 obiektów lub więcej – 25 pkt.
- Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VI. Płatność.
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
VII. Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca złoży ofertę na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, wraz z obowiązkowymi załącznikami.
- Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 11.03.2024 r. do godz. 15.00, w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie poprzez złożenie jej osobiście, pocztą lub kurierem pod następującym adresem:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Chrzciciela i Św. Barbary w Ulanowie,
ul. Kościelna 29, 37-410 Ulanów
- Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
OFERTA
Konserwacja techniczna i estetyczna drewnianego, złoconego i polichromowanego kościoła
parafialnego w Ulanowie
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Informacje o formalnościach:
- Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podległa wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o jego wynikach.
- W niniejszym postępowaniu nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego.
Zatwierdził
Ks. Kazimierz Żyłka
Proboszcz Parafii Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Chrzciciela i Św. Barbary w Ulanowie
——————————————————————————————————————–
Załączniki:
Nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
(nazwa przedsiębiorstwa) |
Adres siedziby | |||
ulica | Nr budynku / Nr lokalu | miejscowość | |
Kod pocztowy | poczta | województwo |
Regon | NIP |
Imię i nazwisko reprezentanta | nr tel. komórkowy | adres e-mail |
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zaproszenia do składania ofert na realizację
zamówienia pn.: „Konserwacja techniczna i estetyczna drewnianego, złoconego i
polichromowanego kościoła parafialnego w Ulanowie„
- Oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu, za ryczałtową cenę:
- …………………… zł netto (słownie: ……………………………………. zł)
- VAT – ………………………zł (słownie: …………………………………… zł)
- ………………….… zł brutto (słownie: ……………………………………. zł)
- Zobowiązujemy się do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy.
Oświadczenie dotyczące postanowień zapytania ofertowego:
- Akceptuję termin realizacji zamówienia określony w zapytaniu ofertowym.
- Akceptuję warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
- Oświadczam, ze zapoznałem się z przedmiotem zapytania i nie wnoszę w tym zakresie żadnych zastrzeżeń.
- Zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Ponadto oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania:
- na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
……………………., dn. ……………………. …………………………………………………………………….
Miejscowość, data Podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki
Oświadczenia i Informacja nt. RODO
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwa prawach z tym związanych.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Chrzciciela i Św. Barbary w Ulanowie, ul. Kościelna 29, 37-410 Ulanów.
- Z administratorem można się skontaktować listownie pisząc na adres siedziby administratora lub poprzez pocztę elektroniczną parafiaulanow@gmail.com.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy.
- Dane osobowe będą przewarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) art. 6, ust. 1, pkt b oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu. Okres przechowywania danych reguluje w szczególności ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych każdy kogo dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody, osobie której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Administrator może przekazać/powierzyć dane osobowe innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
- Ja niżej podpisany, działający w imieniu …………………………………………….…………../podać nazwę i adres Wykonawcy/ oświadczam, że zapoznałem się z treścią powyżej informacji, w całości przyjmuję ją do wiadomości i akceptuję.
- Ja niżej podpisany działający w imieniu ………………………………………………..………../podać nazwę i adres Wykonawcy/ oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio uzyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienie publicznego pn. „Ulanów, kościół pw. Św. Jana Chrzciciela i św. Barbary (1643 r.), polichromia: konserwacja techniczna i estetyczna” – kontynuacja prac.
……………………., dn. ……………………. ………………………………………………………………..
Miejscowość, data Podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki
Nr 2
WYKONAWCA:
(pełna nazwa i adres przedsiębiorstwa) |
WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH
W związku ze złożoną ofertą w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: „Konserwacja
techniczna i estetyczna drewnianego, złoconego i polichromowanego kościoła parafialnego
w Ulanowie„
- Oświadczam/y, że zrealizowałem/liśmy w ciągu ostatnich 5 lat następujące zadania polegające na konserwacji malowideł ściennych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każde:
Zadanie | Wartość brutto zrealizowanych robót | Miejsce wykonania i podmiot, na rzecz którego były wykonane prace | Data zakończenia zadania |
1 | 2 | 3 | 4 |
- Oświadczam/y, że zrealizowałem/liśmy w ciągu ostatnich 5 lat następujące zadania polegające na konserwacji XIX-wiecznych malowideł ściennych w technice klejowej na papierze przyklejonym do drewnianych belek, o wartości minimum 350 000,00 zł brutto każde:
Zadanie | Charakterystyka prac | Miejsce wykonania i podmiot, na rzecz którego były wykonane prace | Data zakończenia zadania |
1 | 2 | 3 | 4 |
- Oświadczam/y, że zrealizowałem/liśmy w ciągu ostatnich 5 lat prace konserwatorskie przy malowidłach ściennych w następujących obiektach wpisanych do rejestru zabytków:
Zadanie | Wartość brutto zrealizowanych robót | Miejsce wykonania i podmiot, na rzecz którego były wykonane prace | Data zakończenia zadania |
1 | 2 | 3 | 4 |
……………………., dn. ……………………. ……………………………………………………………….
Miejscowość, data Podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki
W celu potwierdzenia powyższych informacji Oferent obowiązkowo załącza potwierdzenia wykonania usług w formie np. protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora.
Nr 3
WYKONAWCA:
(pełna nazwa i adres przedsiębiorstwa) |
WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
W związku ze złożoną ofertą w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: „Konserwacja
techniczna i estetyczna drewnianego, złoconego i polichromowanego kościoła parafialnego
w Ulanowie”
- Oświadczam/y, że do pełnienia funkcji kierownika prac konserwatorskich zostanie skierowana następująca osoba spełniająca kryteria wymienione w pkt.IV.2 a) Zapytania ofertowego:
Imię i nazwisko | Podstawa uprawnień | Doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami konserwatorskimi (wymienić nazwy zadań) | Okres pełnienia funkcji (podać daty rozpoczęcia i zakończenia z dokładnością do miesiąca) |
1 | 2 | 3 | 4 |
……………………., dn. ……………………. ……………………………………………………………….
Miejscowość, Podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki
W celu potwierdzenia powyższych informacji Oferent obowiązkowo załącza kopie dokumentów stwierdzających uprawnienia oraz potwierdzenia wykonania wymienionych usług w formie np. protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora.
Nr 4
PRZEDMIAR ROBÓT
„Konserwacja techniczna i estetyczna drewnianego, złoconego i polichromowanego kościoła parafialnego w Ulanowie”
L.p | Zakres czynności/rodzaj powierzchni | Powierzchnia (dm2) |
1. | Polichromia nawy głównej – strop | 10600 |
2. | Polichromia nawy głównej – ściana nad chórem i ściana tęczowa | 2400 |
3. | Polichromia nawy bocznej północnej – strop | 5200 |
4. | Polichromia nawy bocznej północnej – ściany | 11200 |
5. | Polichromia nawy bocznej południowej – strop | 5200 |
6. | Polichromia nawy bocznej południowej – ściany | 11000 |
7. | Polichromia ściany zachodniej – chór i pod chórem | 9000 |
8. | Polichromii prezbiterium – ściana wschodnia | 1087 |
Suma: | 54708,7 |
Załącznik nr 5
ZAŚWIADCZENIE
Niniejszym zaświadcza się, że (imię, nazwisko) …………..…………………………..………,
przedstawiciel Oferenta: (nazwa i adres) …..………………………………………………
……………………………………………….……………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
był obecny podczas wizji lokalnej przeprowadzonej w dniu ………….…….. o godzinie
………… w związku z zapytaniem ofertowym z dnia …………….….…. dotyczącym
realizacji zamówienia pn.: Konserwacja techniczna i estetyczna drewnianego, złoconego i
polichromowanego kościoła parafialnego w Ulanowie
……………………., dn. ……………………. ……………………………………………………………….
Miejscowość, data Podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń
woli w imieniu Zamawiającego oraz pieczątka / pieczątki
SPROSTOWANIE
Parafia Rzymskokatolicka
pw. Św. Jana Chrzciciela i Św. Barbary w Ulanowie
ul. Kościelna 29
37-410 Ulanów
Wszyscy zainteresowani
dotyczące realizacji zamówienia pn.
„Konserwacja techniczna i estetyczna drewnianego, złoconego i polichromowanego
kościoła parafialnego w Ulanowie
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Chrzciciela i Św. Barbary w Ulanowie
informuje iż w rozdziale VII zapytania ofertowego zmieniono datę składania ofert:
jest 11-03-2023 r. godz. 15:00
winno być 15-03-2023 r. godz. 15:00